Κάθε χρόνο, τέτοια εποχή, την περίοδο του Πάσχα, βομβαρδιζόμαστε από μικρά έγχρωμα διαφημιστικά, στο δρόμο, στα γραμματοκιβώτιά μας, συχνά κι επώνυμα σε φακέλους -από τα ονόματά μας που αντιγράφουν από τα κουδούνια μας-, προσκλητήρια για να συμμετάσχουμε «στην ανάμνηση», στην «ανάμνηση του θανάτου του Ιησού»...
Πρόκειται φυσικά για τους πάντα πρόθυμους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» να μας μεταστρέψουν στην δική του κακοδοξία.
«Κάθε χρόνο», μας λένε «οι Μάρτυρες του Ιεχωβά θυμούνται τον θάνατο του Ιησού έτσι όπως εκείνος ζήτησε. (Λουκάς 22:19, 20). Σας προσκαλούμε θερμά να παρευρεθείτε μαζί μας σε αυτή τη σημαντική περίσταση. Θα μάθετε πώς μπορεί να σας ωφελήσει η ζωή και ο θάνατος του Ιησού».
Πρόκειται για την τελετή κατά την οποία οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά» «τηρούν την ανάμνηση του θανάτου του Ιησού». Στην ουσία πρόκειται για μια προσπάθεια μίμησης του Μυστικού Δείπνου, αλλά με τρόπο που διαφέρει τόσο από το ιουδαϊκό όσο και από το χριστιανικό Πάσχα. Μιμούνται τη Θεία Μετάληψη όπως ο Κύριος παρέδωσε στους μαθητές Του χρησιμοποιώντας άζυμα και κρασί, και τα ονομάζουν «σύμβολα» ή «εμβλήματα» καθώς αρνούνται ότι πρόκειται πραγματικά για Σώμα και Αίμα Χριστού. Από αυτά έχουν δικαίωμα να λάβουν μόνο οι «κεχρισμένοι» -η ανώτερη τάξη της Εταιρίας «Σκοπιά»-, ούτως ώστε να δείξουν ότι είναι «κεχρισμένοι». Οι υπόλοιποι οπαδοί απλά παρευρίσκονται, και είναι συχνό το φαινόμενο να γίνεται η τελετή χωρίς ούτε ένας να «λάβει από τα εμβλήματα».
Πρόκειται για μια τελετή εντελώς αντίθετη με το πνεύμα της Αγίας Γραφής, παρά το γεγονός ότι η «Σκοπιά» ισχυρίζεται ότι εκεί βασίζεται. Σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τη διδασκαλία της Εκκλησίας, το σημαντικό είναι η Ανάσταση του Κυρίου (Α΄ Κορ. ΙΕ' 14), ο άρτος -και όχι τα άζυμα- και ο οίνος είναι αληθώς Σώμα και Αίμα Χριστού (Ματθ. ΚΣΤ΄ 26-28), η Θεία Μετάληψη γίνεται «εις άφεση αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον» και όχι για να φανερώσει κάποια ανώτερη θέση, και φυσικά όλοι οι πιστοί μεταλαμβάνουμε.
Έτσι λοιπόν, εμείς οι Ορθόδοξοι δεν χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη στιγμή μόνο να θυμόμαστε τον θανάτου του Κυρίου· αυτό μπορούμε να το κάνουμε στιγμή προς στιγμή (Α΄ Θεσσ. Ε΄ 17). Είναι η Ανάσταση του Κυρίου που πρωτίστως επιζητούμε, κάτι που δεν απασχολεί τους οπαδούς της Εταιρίας «Σκοπιά» καθώς γι' αυτούς ανάσταση δεν υπάρχει.
Πρόκειται φυσικά για τους πάντα πρόθυμους «Μάρτυρες του Ιεχωβά» να μας μεταστρέψουν στην δική του κακοδοξία.
«Κάθε χρόνο», μας λένε «οι Μάρτυρες του Ιεχωβά θυμούνται τον θάνατο του Ιησού έτσι όπως εκείνος ζήτησε. (Λουκάς 22:19, 20). Σας προσκαλούμε θερμά να παρευρεθείτε μαζί μας σε αυτή τη σημαντική περίσταση. Θα μάθετε πώς μπορεί να σας ωφελήσει η ζωή και ο θάνατος του Ιησού».
Πρόκειται για την τελετή κατά την οποία οι «Μάρτυρες του Ιεχωβά» «τηρούν την ανάμνηση του θανάτου του Ιησού». Στην ουσία πρόκειται για μια προσπάθεια μίμησης του Μυστικού Δείπνου, αλλά με τρόπο που διαφέρει τόσο από το ιουδαϊκό όσο και από το χριστιανικό Πάσχα. Μιμούνται τη Θεία Μετάληψη όπως ο Κύριος παρέδωσε στους μαθητές Του χρησιμοποιώντας άζυμα και κρασί, και τα ονομάζουν «σύμβολα» ή «εμβλήματα» καθώς αρνούνται ότι πρόκειται πραγματικά για Σώμα και Αίμα Χριστού. Από αυτά έχουν δικαίωμα να λάβουν μόνο οι «κεχρισμένοι» -η ανώτερη τάξη της Εταιρίας «Σκοπιά»-, ούτως ώστε να δείξουν ότι είναι «κεχρισμένοι». Οι υπόλοιποι οπαδοί απλά παρευρίσκονται, και είναι συχνό το φαινόμενο να γίνεται η τελετή χωρίς ούτε ένας να «λάβει από τα εμβλήματα».
Πρόκειται για μια τελετή εντελώς αντίθετη με το πνεύμα της Αγίας Γραφής, παρά το γεγονός ότι η «Σκοπιά» ισχυρίζεται ότι εκεί βασίζεται. Σύμφωνα με την Αγία Γραφή και τη διδασκαλία της Εκκλησίας, το σημαντικό είναι η Ανάσταση του Κυρίου (Α΄ Κορ. ΙΕ' 14), ο άρτος -και όχι τα άζυμα- και ο οίνος είναι αληθώς Σώμα και Αίμα Χριστού (Ματθ. ΚΣΤ΄ 26-28), η Θεία Μετάληψη γίνεται «εις άφεση αμαρτιών και εις ζωήν αιώνιον» και όχι για να φανερώσει κάποια ανώτερη θέση, και φυσικά όλοι οι πιστοί μεταλαμβάνουμε.
Έτσι λοιπόν, εμείς οι Ορθόδοξοι δεν χρειάζεται κάποια συγκεκριμένη στιγμή μόνο να θυμόμαστε τον θανάτου του Κυρίου· αυτό μπορούμε να το κάνουμε στιγμή προς στιγμή (Α΄ Θεσσ. Ε΄ 17). Είναι η Ανάσταση του Κυρίου που πρωτίστως επιζητούμε, κάτι που δεν απασχολεί τους οπαδούς της Εταιρίας «Σκοπιά» καθώς γι' αυτούς ανάσταση δεν υπάρχει.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου